2015. július 15., szerda

Ananászos curry mogyoróval

Hozzávalók:
- 200 ml rizs főzőkrém
- 85 g földimogyoró (a kis zacskós, pörkölt, sós)
- 340 g ananász (konzerv, darabolt, párszor átöblítettem, hogy leszedjem róla azt az "enyhén" cukrozott levet)
- 150 g texturált szójakocka
- curry (jóféle! :-))
- köretnek saláta, vagy rizs (én vacsira rizzsel és fehér! kenyérrel ettem = Kaptam mondjuk kb 100 évet itt a Földön. Az nem túl sok, szóval igyekszem minden egyes pillanatot kiélvezni :-)
Amúgy amióta főleg vegán kajákat eszek, fogytam a tavalyhoz képest 7 kg-t, és még sosem volt ilyen jó az erő+állóképességem.

Elkészítés:
A rizs főzőkrémet összekevertem egy kevés vízzel és a curryvel (kb fél éve sikerült bitang jó curry-t vettem nem messze a Kálvin tértől az ázsiai boltban).


A szóját forró sós vízben áztattam kb 40 percig, majd leszűrtem és egy kevés kókuszolajon megpirítottam.


Ráöntöttem a curry-s főzőkrémet, majd hozzáadtam az ananászt, a mogyorót, és egy kis vizet. Addig forraltam, amíg sűrű nem lett ismét a szósz.


 Íme a tálaló tányér:


A vacsim:


 Ez meg a holnapi ebéd:
(és még a szomszédoknak is jutott bőven :-))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése